Viac tržieb, viac zákazníkov, viac klikov? Dnes už nežijeme v dome, že kľúčom k podnikateľskému úspechu je zverejnenie svojej ponuky na internete. Treba sa posúvať ďalej a pri rýchlosti doby nezaspať. Internetová komunikácia so zákazníkom musí byť adresná a jednoduchá. Dôležitá je ľahkosť a jednoduchosť – zákazník sa k vášmu obsahu nesmie dostávať zložito. Vďaka tomu sa využívajú moderné spôsoby ako zo zvedavca spraviť zákazníka. Ako z nerozhodného spraviť nakupujúceho.
Lepšie postavenie na internete
To všetko sa dá dosiahnuť vďaka SEO optimalizácii pre vyhľadávače. Ide o postupy, vďaka ktorým dosiahnete najvyššie pozície vo výsledkoch vyhľadávania pri zvolených kľúčových slovách. To prináša adresnejšie vyhľadávanie a jednoduchšiu dostupnosť zákazníkov k vašej ponuke. Webová stránka im zrazu bude na dosah ruky.
Ako si postaviť most k zákazníkom
Keďže vieme, že každý druhý užívateľ internetu klikne na prvý až tretí odkaz pri výsledkoch vyhľadávanie je seo optimalizácia adresný most k zákazníkom. Je to nevyhnutný krok najmä pre rýchlosť zvyšovania sa internetovej konkurencie. Dostať sa na prvé tri priečky po zadaní slov do vyhľadávača musí byť váš ciel. Doba sa zmenila a internetový používatelia nebudú prácne vyhľadávať niečo, čo v iných prípadoch nájdu pohodlne a rýchlo.
Najdôležitejšie je, aby vaše odkazy obsahovali veľký počet kľúčových slov, teda relevantných asociácií s obsahom vašej webstránky. Vďaka správnemu zvoleniu týchto slov môžete už za krátky čas očakávať niekoľkonásobne zvýšenú návštevnosť internetovej stránky.
Ruka v ruke s takouto optimalizáciou by mala aj dôsledná tvorba spätných odkazov, alebo takzvaný linkbuilding. Tento spôsob podpory zabezpečuje priamu návštevnosť vašej stránky z odkazov, zvýšenie povedomia o mene, značke či novinke. Linkbuilding navyše znižuje náklady za počítačovú reklamu, ktorá sa čoraz častejšie považuje za neefektívnu.
Text: PR