Reklama je v súčasnosti kľúčová pre úspešnosť podniku, oslovenie vybraných zákazníkov a dosahovanie stanovených cieľov. Je viacero foriem – tlačená reklama, reklama
Čítať celý článok
Reklama je v súčasnosti kľúčová pre úspešnosť podniku, oslovenie vybraných zákazníkov a dosahovanie stanovených cieľov. Je viacero foriem – tlačená reklama, reklama
Čítať celý článokBuďte zákazníkom k dispozícii, informujte ich o inováciách produktov, podniku a výrobnom procese, aby získali dôveru a ostali verní vašim produktom. Buďte flexibilný a nevyhovárajte sa, že
Čítať celý článokNastavte ponuku produktov a služieb takým spôsobom, aby odrážala súčasne potreby trhu a dopytu po danom produkte. Pomer ceny a kvality je veľmi dôležitým ukazovateľom,
Čítať celý článokNa pracovné prostredia sa môžeme pozerať z dvoch perspekív. Z perspektívy zamestnanca ide o to, ako tím, kolegovia fungujú, aké je správanie
Čítať celý článok